close

擷取.PNG

using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEngine.UI;

public class Counter : MonoBehaviour {
    int num;
    double fMyWaitTime=2.0;
    double WaitTimecount=0;

    // Use this for initialization
    void Start () {
        num = 0;
    }

    // Update is called once per frame
    void Update () {

        Text mytxt=GameObject.Find("Text").GetComponent<Text>();
        Text mytxt1=GameObject.Find("Text1").GetComponent<Text>();
        Text mytxt2=GameObject.Find("Text2").GetComponent<Text>();
        num = num + 1;
        int countnum = num % 3;
        mytxt.text =countnum.ToString();
        WaitTimecount=0;
        mywait ();

        if (countnum==0)
        {
            Image img = GameObject.Find ("Image").GetComponent<Image> ();
            img.color = new Color(1.0F, 0.0F, 0.0F, 1.0F); // (紅red,綠green,藍blue,透明)
            Image img1 = GameObject.Find ("Image1").GetComponent<Image> ();
            img1.color = new Color(0.0F, 0.0F, 0.0F, 1.0F); // (紅red,綠green,藍blue,透明)
            Image img2= GameObject.Find ("Image2").GetComponent<Image> ();
            img2.color = new Color(0.0F, 0.0F, 0.0F, 1.0F); // (紅red,綠green,藍blue,透明)

        }
        if (countnum==1)
        {
            Image img = GameObject.Find ("Image").GetComponent<Image> ();
            img.color = new Color(0.0F, 0.0F, 0.0F, 1.0F); // (紅red,綠green,藍blue,透明)
            Image img1 = GameObject.Find ("Image1").GetComponent<Image> ();
            img1.color = new Color(0.0F, 1.0F, 0.0F, 1.0F); // (紅red,綠green,藍blue,透明)
            Image img2 = GameObject.Find ("Image2").GetComponent<Image> ();
            img2.color = new Color(0.0F, 0.0F, 0.0F, 1.0F); // (紅red,綠green,藍blue,透明)

        }
        if (countnum==2)
        {
            Image img = GameObject.Find ("Image").GetComponent<Image> ();
            img.color = new Color(0.0F, 0.0F, 0.0F, 1.0F); // (紅red,綠green,藍blue,透明)
            Image img1 = GameObject.Find ("Image1").GetComponent<Image> ();
            img1.color = new Color(0.0F, 0.0F, 0.0F, 1.0F); // (紅red,綠green,藍blue,透明)
            Image img2 = GameObject.Find ("Image2").GetComponent<Image> ();
            img2.color = new Color(1.0F, 1.0F, 0.0F, 1.0F); // (紅red,綠green,藍blue,透明)

 
        }

    }




    void mywait()
    {

        while (WaitTimecount <= fMyWaitTime) {
            //do stuff;

            WaitTimecount = WaitTimecount + 0.01;
            Debug.Log ( WaitTimecount );

        } 

    }

}

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    E163687413 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()